Acord de utilizare
Acest acord de utilizare (denumit în continuare "Acordul") include
- Termenii generali de utilizare
- Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
- Politica de utilizare a Cookie-urilor
- Politica de retur
, se aplică site-ului ainoștri.ro și conține reguli obligatorii aplicabile oricărei / oricăror persoane care utilizează serviciile și informațiile puse la dispoziție pe ainostri.ro de către AINOȘTRI S.R.L. (denumită în continuare "ainoștri").
Termeni generali de utilizare
Preambul
1. Prin "utilizator" se înțelege orice persoană fizică și / sau juridică care accesează site-ul ainostri.ro, indiferent de motiv.
2. ainoștri.ro este vizibil pentru toți utilizatorii care accesează site-ul însă anumite secțiuni pot fi vizualizate numai prin autentificarea pe site cu adresa de e-mail și parola. Odată înregistrat ca utilizator pe site-ul ainoștri.ro, veți beneficia de toate serviciile și informațiile puse la dispoziție pe acest site aferente tipului de cont.
3. Acordul utilizatorului privind acești termenii și condiții de utilizare se exprimă printr-o acțiune specifică, ce are semnificația unui consimțământ neechivoc și anume apăsarea butonului „SUNT DE ACORD”. Prin apăsarea acestui buton utilizatorul:
- își dă acordul, în mod expres, să respecte toate clauzele din acest set de termeni și condiții, precum și orice alți termeni și condiții specifice aplicabile serviciilor furnizate de ainostri.ro;
- ia la cunoștință și își acordă consimțământul în vederea utilizării datelor cu caracter personal conform cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, care este parte integrantă din acest set de termeni și condiții.
4. Utilizatorii acceptă în mod expres că simpla utilizare sau accesare a serviciilor și / sau informațiilor oferite de către ainoștri semnifică acceptarea deplină și necondiționată a oricăror prevederi din prezentul Acord și a oricăror modificări ale acestuia.
5. Utilizatorii trebuie să verifice conținutul acestui Acord la fiecare accesare a site-ului. Prin accesarea site-ului, vom considera că ați acceptat acest Acord (inclusiv orice actualizare a acestuia) chiar dacă omiteți să analizați conținutul său.
6. Dacă nu sunteți de acord cu conținutul prezentului Acord (inclusiv orice actualizare ulterioară a acestuia), vă rugăm să nu utilizați sau să încetați utilizarea serviciilor și informațiilor acestuia. Dacă schimbările nu sunt conforme cu dorințele dumneavoastră, vă rugăm să notificați acest lucru în cel mai scurt timp posibil către AINOȘTRI S.R.L. folosind secțiunea "Contact".
Utilizarea în continuare a site-ului semnifică acceptarea de către dumneavoastră a acestor Termeni și condiții.
1. Prezentarea serviciilor
1.1. ainoștri vă oferă, prin intermediul site-ului www.ainoștri.ro, în conformitate cu prevederile prezentului acord, accesul la servicii de recrutare online.
1.2. Utilizatorii acceptă în mod expres că, utilizând serviciile ainoștri, sunt de acord să primească informări utile legate de utilizarea site-ului sau mesaje de felicitare.
2. Informații despre înregistrarea pe site
2.1. Pentru a beneficia de serviciile puse la dispoziție de către ainoștri, este necesar să completați datele din formularul de înregistrare.
2.2. La înregistrare, ainoștri va solicita anumite informații, cum ar fi: adresa de e-mail, nume și prenume, date despre dvs. sau despre companie, număr de telefon.
2.3. Serviciile oferite contra cost vor fi disponibile numai după confirmarea plății în contul ainoștri.
2.4. Pentru a folosi serviciile oferite de către ainoștri.ro, utilizatorii trebuie să furnizeze date reale, complete, actuale și exacte despre ei, așa cum este cerut în formularul de înregistrare. ainoștri.ro își rezervă dreptul de a verifica, direct sau indirect, datele furnizate la crearea contului, neavând nicio obligație legală în acest sens.
2.5. Ulterior înregistrării, accesul la cont, atât pentru candidați, cât și pentru angajatori, se realizează prin adresa de e-mail și prin parolă. Utilizatorii au obligația de a păstra cu grijă datele de acces ale contului. Vă recomandăm să nu dezvăluiți nimănui aceste date de identificare. ainoștri nu va va cere niciodată parola conturilor dvs. în mesaje sau telefoane nesolicitate. Vă sfătuim deci să nu dezvăluiți aceasta parolă persoanelor care vă cer acest lucru.
Mai mult, dacă este posibil, trebuie să dați clic pe "Deconectare" din contul dvs. la sfârșitul fiecărei sesiuni de utilizare a acestora. Vă sfătuim, de asemenea, să închideți fereastra browser-ului în care ați lucrat la sfârșitul navigării dvs. în site-urile sau serviciile furnizate de ainoștri. ainoștri nu va fi răspunzatoare pentru nicio pagubă morală sau materială provocată prin nerespectarea acestei prevederi.
3. CV-urile candidaților
3.1. Având în vedere că obiectul principal de activitate al site-ului este recrutarea online, informațiile din CV-uri pot fi divulgate, în următoarele situații:
- de către candidat, în momentul aplicării la un job publicat pe site sau
- de către angajator sau potențialul angajator al persoanei vizate atunci când aceasta a ales ca CV-ul să fie „Public”.
3.2. Utilizatorii site-ului cu statut de candidat pot alege să își ascundă datele personale prin declararea CV-ului ca fiind confidențial pentru orice companie. ainoștri nu poate fi făcută răspunzătoare, în niciun mod și în nicio măsură, pentru dezvăluirea oricăror informații către companii dacă CV-ul este declarat ca fiind „Public”.
3.3. În privinta informatiilor furnizate de candidați, aceștia pot opta ca starea CV-ului personal să fie una din urmatoarele:
- „Public”: CV-ul poate fi vizualizat integral. La CV-urile publice are acces orice angajator ce are încheiat un contract de colaborare cu ainoștri.ro. CV-ul vizibil oferă mai multe oportunități de angajare candidaților deoarece CV-ul poate fi vizualizat de un număr mult mai mare de companii. La crearea unui CV acesta este predefinit ca fiind public;
- „Confidențial”: CV-ul poate fi vizualizat numai de către companiile la ale căror oferte de angajare a aplicat candidatul. CV-ul nu va apărea parțial sau integral în nicio căutare inițiată de vreun angajator.
3.4. Utilizatorii își declară acceptul că, în urma setării CV-ului conform prevederilor art. 3.3. de mai sus, informațiile din CV:
- să fie vizualizate de către angajatorii la ale căror oferte candidatul a aplicat prin ainostri.ro;
- să poată fi vizualizate de toți angajatorii ce încheiat un contract de colaborare cu ainoștri.ro în cazul în care CV-ul a fost declarat ca fiind Public.
4. Drepturile și obligațiile Utilizatorilor
4.1. Toate informațiile pe care le-ați furnizat în procesul de înregistrare a cererii dvs. privind utilizarea serviciilor trebuie să fie adevărate, complete și conforme realității. Mai mult, vă obligați să notificați ainoștri despre orice schimbări care se vor produce cu privire la datele furnizate de dumneavoastră în procesul de înregistrare. Întelegeți să faceți această notificare în cel mult 10 de zile de la data la care s-au produs schimbările. În situația în care informațiile furnizate de către dvs. nu sunt adevărate, exacte sau complete, ainoștri își rezervă dreptul de a suspenda dreptul dvs. de a folosi, în intregime sau în parte, serviciile ori de a accesa site-ul.
4.2. Nu veți copia, vinde, redistribui, închiria sau subînchiria sau realiza orice altă acțiune de natură a transfera contul dumneavoastră de utilizator sau orice alte materiale oferite dvs. în legătură cu activarea contului de utilizator, către nici o terță parte, fără acordul expres și anterior al ainoștri.ro.
4.3. Veți respecta toate prevederile legale care ar putea completa drepturile și obligațiile asumate de dvs. prin acceptarea termenilor acestui Acord.
4.4. Angajatorii pot publica oferte de angajare, ce se adresează unui tip de navă și unei funcții, dar și anunțuri de angajare ce se adresează mai multor funcții și mai multor tipuri de nave. Ofertele și anunțurile pot fi publicate numai în urma încheierii unui contract cu SC AINOȘTRI SRL.
4.5. ainoștri își rezervă dreptul de a suspenda contul de angajator sau anunțurile care nu respectă prevederile declarare în prezentul acord de utilizare. ainoștri nu acceptă publicarea anunțurilor ce contravin bunelor moravuri, nici gratuit, nici cu plată. Totodată, ainoștri își rezervă dreptul de a suspenda contul companiei în cazul introducerii anunțurilor ce nu sunt destinate angajării de personal.
4.6. În cazul oricăror acțiuni cauzate cauzate de dvs. și care aduc prejudicii ainoștri sau unei terțe părți, sunteți de acord să achitați acestora integral toate și orice daune sau despăgubiri, inclusiv orice cheltuieli de judecată, cheltuieli de executare și orice alte costuri aferente.
5. Servicii oferite contra cost
5.1. La opțiunea dvs., puteți beneficia, contra cost, de serviciile online suplimentare oferite de către ainoștri.
5.2. Pentru ca persoanele fizice să poată beneficia de aceste servicii online este necesar ca mai întâi să îșî alimenteze contul propriu de pe ainostri.ro prin efectuarea unei plăți prin SMS sau prin CARD (mai multe detalii la punctul 6), urmând ca din creditul disponibil să se scadă contravaloarea serviciilor online utilizate.
5.3. Accesul la serviciile online contra cost va fi permis imediat ce se va confirma transferul de bani în contul ainoștri.
5.4. Data livrării produselor se va considera data la care se va confirma transferul de bani în contul ainoștri.
5.5. Toate plățile, incluzând prin aceasta taxele aplicabile acestor plăți afișate pe site în momentul solicitării serviciilor online, vor fi realizate în EURO.
5.6. În situația în care doriți încetarea furnizării serviciului sau închiederea contului, înțelegeți și sunteți de acord cu faptul că plățile deja efectuate nu sunt și nu vor fi returnate.
5.7. Acceptați și sunteți de acord că orice întârziere la plata sumelor de bani către ainoștri va constitui o încălcare a prevederilor prezentului Acord.
5.8. ainoștri își rezervă dreptul de a modifica, oricând și în orice mod, prețul serviciilor, potrivit propriei sale opțiuni discreționare, fără a fi obligată să justifice în vreun mod modificarea, fără nici o notificare prealabilă și fără a fi obligată să îndeplinească altă formalitate față de utilizator. Noile prețuri vor deveni efective de la momentul primului termen de plată impus de către ainoștri utilizatorilor săi.
6. Plata prin SMS sau CARD
6.1. Plata prin SMS
6.1.1. Pentru plata prin SMS utilizatorul va fi redirecționat către partenerul nostru în procesarea acestui tip de operațiuni, www.mobilpay.ro.
6.1.2. Utilizatorii vor beneficia de serviciile plătite imediat ce ainoștri.ro va primi confirmarea efectuării plății.
6.1.3. Plata prin SMS este posibilă în rețelele de telefonie mobilă Vodafone, Orange, Telekom și Digi Mobil.
6.1.4. Sumele ce pot fi platite sunt de 5 sau 10 euro + TVA iar numărul de plăți ce poate fi efectuat este de maxim 3 pe lună de pe același număr de telefon.
6.1.5. Limita minimă de alimentare a contului de credit ainoștri este de 5 euro, iar termenul în care puteți folosi acești bani pentru achiziționarea de servicii în site-ul ainoștri este nelimitat pe durata utilizării contului de utilizator.
6.1.6. ainoștri nu răspunde sub nici o formă, în nici o măsură și nu poartă nici un fel de responsabilitate pentru serviciul de plată prin SMS oferit de furnizorul de servicii de telefonie mobilă, precum și pentru orice fel de eroare și/sau fraudă decurgând din sau în legătură cu acest serviciu.
6.2. Plata prin CARD
6.2.1. Plățile prin intermediul cardurilor sunt procesate de către partenerul nostru www.mobilpay.ro. prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Alimentarea contului de credit prin acest procedeu este disponibilă persoanelor fizice.
6.2.2. Cardurile bancare acceptate în sistem pot fi emise de către bănci româneşti sau străine sub siglele Visa şi MasterCard
6.2.3. Pentru plățile cu carduri credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de aceste organizații care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau ale partenerilor, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. În plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediul electronic.
6.2.4. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumpăraturi on-line cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro și Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații.
6.2.5. Toate informațiile cerute în cadrul formularului de comandă sunt în conformitate cu legislația Română și sunt necesare pentru finalizarea cu succes a plății.
6.2.6. Datele despre card sunt introduse direct în sistemele băncii. În cazul cardurilor emise sub sigla altor organizații, stocarea acestor informații se face criptat, folosindu-se algoritmi proprii de criptare, pe medii care sunt fizic separate de mediile cu acces on-line. Stocarea se face doar pe durata maximă în care un refuz la plată poate fi inițiat de către client.
6.2.7. Costurile serviciilor online prin CARD sunt exprimate în EURO și vor fi transformate în lei, la cursul B.N.R. EURO/RON din momentul efectuării operațiunii, la acestea adăugându-se valoarea TVA aferentă.
6.2.8. Utilizatorul va beneficia de serviciile plătite imediat ce ainoștri.ro va primi confirmarea efectuării plății și va primi un e-mail cu factura fiscală atașată. Factura fiscală va fi disponibilă pentru descărcare și în contul de utilizator.
6.2.9. Limita minimă de alimentare a contului de credit ainoștri este de 5 euro, iar termenul în care puteți folosi acești bani pentru achiziționarea de servicii în site-ul ainoștri este nelimitat pe durata utilizării contului de utilizator.
6.2.10. Utilizatorul își poate exercita dreptul legal de retragere conform articolul 9 (1) din Ordonanța de Urgentă nr. 34/2014. Pentru mai multe detalii accesați Politica de retur.
7. Declinarea răspunderii
7.1. În scopul respectării prevederilor legale în materie, a drepturilor ainoștri și / sau a terțelor părți și pentru o cât mai bună derulare a serviciilor puse la dispoziție prin intermediul site-ului www.ainoștri.ro, ainoștri are dreptul exclusiv ca, din proprie inițiativă și după criteriile sale proprii, care nu pot fi cenzurate în nici un mod de către utilizatori sau orice terțe persoane sau autorități, la cererea autorităților competente ale statului sau la cererea unei persoane care justifică un interes legitim, să suspende sau restricționeze în orice mod accesul anumitor persoane la toate și / sau orice servicii, informații, secțiuni ale site-ului, dacă ainoștri decide că acestea, ținând cont de conduita utilizatorului pe site, pun sau pot pune în pericol buna funcționare a Serviciilor, încalcă sau pot încălca în orice mod termenii prezentului Acord, prevederile legale în vigoare și/sau drepturile unei terțe părți. ainoștri are dreptul, nu și obligația, de a aplica măsurile mai sus menționate, astfel că are dreptul de a refuza orice solicitare a unei terțe persoane sau autorități de a aplica oricare dintre aceste măsuri.
7.2. ainoștri nu oferă nici o garanție și nu are nici o răspundere, implicită sau expresă pentru conținutul de pe site, pentru conținutul oferit de partenerii săi sau de utilizatorii înregistrați. ainoștri nu își asumă răspunderea pentru schimbările de preț la produsele afișate pe site și pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale pentru pierderi de profit, posibilități de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile rezultând din utilizarea sau imposibilitatea utilizării informațiilor site-ului. De asemenea, ainoștri nu garantează faptul că sistemele informatice sau programele folosite pentru afișarea sau transmiterea informației pe site sau în orice altă formă nu conțin viruși ori alte surse distructive de cod sau alte proprietăți distructive.
7.3. ainoștri nu garantează că datele din CV-uri sau din anunțurile companiilor sau orice alte elemente de conținut al site-ului sunt lipsite de erori sau că sunt complete. ainoștri nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea în orice fel a informațiilor sau serviciilor oferite prin intermediul acestui site.
7.4. Site-ul ainoștri.ro poate conține legături către alte site-uri sau alte resurse. Deoarece ainoștri nu are nici un control asupra acestor site-uri sau resurse, prin utilizarea site-ului sunteți de acord că ainoștri nu este responsabilă de disponibilitatea acestora și nu garantează și nu este responsabilă pentru nici un conținut, publicitate, produse sau alte materiale de pe sau disponibile pe aceste site-uri sau resurse.
7.5. Este posibil ca pe site-ul www.ainoștri.ro să existe materiale publicitare, inclusiv bannere, dar fără a se limita la acestea, care să aparțină unor terțe companii. Acestea pot colecta prin cookie-uri aceleași informații pe care le colecteaza și ainoștri. Acolo unde se aplică, în paginile de colectare a datelor cu caracter personal de către terțe companii, vor exista linkuri către Politica de Confidențialitate a acestora, dar ainoștri nu își asumă nici o responsabilitate pentru conținutul site-urilor partenere sau a politicilor lor de confidențialitate.
8. Oferirea serviciului "așa cum este"
8.1. Serviciile oferite de către ainoștri sunt puse la dispoziția utilizatorilor potrivit principiului "așa cum sunt", "așa cum sunt disponibile", fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite și fără nici o răspundere din partea ainoștri în legătură cu acestea.
8.2. ainoștri nu garantează accesul sigur, continuu și neîntrerupt la serviciile sale. ainoștri nu va fi responsabilă pentru nicio problemă sau disfuncționalitate a rețelelor sau a liniilor telefonice, a sistemelor de internet online, serverelor, furnizorilor de acces pe internet, echipamente, calculatoare, programe sau a oricărui alt element ce poate cauza stricăciuni computerelor personale ca rezultat al utilizării acestui site.
8.3. ainoștri nu oferă nici un fel de garanție referitoare la orice serviciu furnizat prin intermediul site-ului propriu. ainoștri nu poate fi trasă la răspundere, în nici un mod și în nici o măsură, pentru corectitudinea datelor din CV-uri sau anunțuri, pentru orice intârzieri, inadvertențe, erori sau omisiuni în ceea ce privește informația ori transmiterea sau publicarea integrală ori parțială a acestora, pentru respectarea drepturilor de autor și a drepturilor conexe și a oricăror alte drepturi, ori pentru legalitatea sau decența CV-urilor, anunțurilor publicate pe site sau aflate în orice altă legătură cu acestea.
8.4. Prin accesarea site-ului www.ainoștri.ro sunteți de acord să exonerați de răspundere ainoștri pentru orice acțiuni judiciare sau extrajudiciare și să acoperiți cheltuielile de judecată și orice alte cheltuieli care ar putea să apară ca urmare a încălcării de către dvs. a clauzelor din prezentul Acord.
9. Clauze finale
9.1. ainoștri își rezervă dreptul de a modifica, oricând și în orice mod, orice secțiune de pe www.ainoștri.ro, potrivit propriei sale opțiuni discreționare, fără a fi obligată să justifice în vreun mod modificarea, fără nici o notificare prealabilă și fără a fi obligată să îndeplinească altă formalitate față de utilizatori.
9.2. ainoștri își rezervă dreptul de a elimina în orice moment de pe site orice CV, anunț sau orice material postat sau de a suspenda pe durata decisă discreționar de către ainoștri dreptul utilizatorului de a folosi, în întregime sau în parte, serviciile ori de a accesa site-ul, din orice motiv, inclusiv, dar fără a se limita la: primirea oricărei reclamații sau acuzații din partea oricăror terți sau autorități, în orice alt caz în care ainoștri consideră că utilizatorul a încălcat prevederile din prezentul Acord de utilizare ori există orice suspiciuni în acest sens. În toate cazurile în care ainoștri va aplica oricare dintre măsurile mai sus prevăzute, va avea dreptul să justifice măsura dacă va considera acest lucru necesar sau oportun, fără a avea nicio obligație în acest sens. Totodată, ainoștri nu are nicio obligație de a returna banii plătiți de utilizator atât timp cât acesta din urmă contravine regulilor stabilite prin prezentul Acord.
9.3. Utilizatorii acceptă în mod expres că simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de către ainoștri semnifică acceptarea deplină și necondiționată a modificării sau modificarilor operate. În orice situație în care utilizatorii au obiecțiuni sau rezerve față de oricare dintre prevederile din prezentul Acord, au obligația de a înceta de îndată utilizarea serviciilor noastre.
9.4. Prezentul acord este supus legislației Române. Părțile convin ca litigiile decurgând din interpretarea și executarea prezentului acord, ce nu pot fi soluționate pe cale amiabilă, să fie supuse soluționării instanței competente potrivit legii de pe raza teritorială a Municipiului Constanța.
9.5. Daca nu există alte prevederi stipulate în prezentul Acord, orice corespondență trebuie trimisă: pentru ainoștri - la adresa de e-mail ainostri@ainostri.ro, iar pentru dvs. - la adresa de e-mail furnizată la înregistrare.
Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
1. Cine suntem
www.ainostri.ro (denumit în continuare ainostri.ro) este creat și administrat de AINOȘTRI S.R.L. cu sediul în str. Tașaul nr.1, bl.T1A, sc.A, ap.11, Năvodari, jud. Constanța, cod poștal 905700, tel. 0721.535.037, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J13/1345/2007 și C.I.F: RO 21619280. Ne puteți contacta și folosind formularul de contact disponibil pe site. Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal pentru societatea noastră poate fi contactat direct prin e-mail la adresa rpdcp@ainostri.ro
2. Introducere
Informarea corectă a utilizatorilor acestui site este importantă pentru noi, așa că o să-ți explicăm în detaliu, în rândurile care urmează, ce date colectăm de la dvs., cum le folosim, în ce scop le folosim și care sunt drepturile dvs. în acest context.
Expresia „Date cu Caracter Personal” semnifică orice informație despre o persoană fizică, ce poate duce, direct sau indirect, la identificarea persoanei respective prin referire la un element de identificare, cum ar fi nume, prenume, un identificator online precum dispozitivul folosit pentru accesarea internetului, adresa de e-mail, adresa IP sau informațiile obținute prin cookie-uri, unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice.
„Prelucrarea datelor cu caracter personal“ înseamnă orice operaţiune sau set de operațiuni efectuate asupra Datelor cu Caracter Personal, incluzând colectarea, înregistrarea, păstrarea, modificarea, utilizarea, dezvăluirea, accesul, transferul sau distrugerea acestora.
„Încălcarea Securităţii Datelor cu Caracter Personal” înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea sau divulgarea neautorizată a Datelor cu Caracter Personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.
Siguranța datelor dvs. este o prioritate pentru noi și ainostri.ro se angajează să protejeze viața privată a persoanelor și confidențialitatea unor asemenea date cu caracter personal în conformitate cu termenii și condiţiile specificate în continuare.
3. Modalitatea de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal
Folosim datele cu caracter personal, DOAR DACĂ AVEM ACORDUL DVS., în mai multe feluri, în funcție de natura lor și în principal pentru accesul rapid și eficient la serviciile de recrutare disponibile pe site. În lista de mai jos am detaliat toate tipurile de date pe care le colectăm și cum le folosim ulterior:
Numele, prenumele, naționalitatea și sexul
Folosim aceste date pentru a personaliza e-mail-urile pe care le primiți de la noi.
Adresa de e-mail
Este folosită pentru accesarea contului, pentru recepționarea ofertelor de angajare și pentru primirea de informații importante legate de buna funcționare a site-ului și a contului dvs. fiind principala cale de legătură cu dvs.
Numărul de telefon fix sau mobil
În cazul în care ne-ați furnizat numărul de telefon, folosim aceste date pentru a vă putea contacta rapid în aspecte legate de contul dvs. (de exemplu, adresa de e-mail este dezactivată și s-ar putea pierde mesaje importante cu oferte de angajare), sau pentru a primi gratuit oferte de angajare prin SMS pe telefonul mobil, dacă ați ales acest lucru.
Numele companiei și datele de facturare
În cazul în care ne-ați furnizat numele companiei pentru care lucrați, sau pe care o administrați, folosim aceste date pentru a încheia contractul care stabilește relațiile contractuale cu societatea noastră. Veți primi o notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de întocmirea contractului de colaborare.
Datele despre browser/IP/dispozitiv
Folosim aceste date pentru a determina cum folosiții site-ul nostru, scopul fiind să facem schimbările necesare pentru ca să găsiți mai ușor informațiile pe care le căutați.
Următoarele date cu caracter personal sunt opționale și pot fi introduse doar la libera dvs. alegere fiind colectate întrucât sunt solicitate în formularele de aplicare specifice angajatorilor atunci când doriți ocuparea unui loc de muncă:
număr de fax, adresa, persoana de contact în caz de urgență (nume, prenume, telefon, grad de rudenie, adresă), informații referitoare la numărul, data eliberării, "Dată expirare", locul emiterii, autoritatea emitentă și țara emitentă pentru pașapoarte, carnete de marinar, certificate de competență, atestate de confirmare, certificate de operator radio, cursuri de formare profesională, certificate de specializare, studii, informații despre viza SUA, vaccinuri, datele efectuării și expirării vizitei medicale și avizelor psihologice specifice, informații pentru uniformă (înălțime, greutate, mărime salopete, mărime pantofi, mărime cămașă, mărime pantaloni), culoarea ochilor, poză precum și experiențe anterioare la bordul navelor sau la uscat precum și referințe anterioare.
4. Dezvăluirea și transmiterea informațiilor cu caracter personal
ainostri.ro poate permite prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de către angajatorii existenți pe site sau terți doar în următoarele cazuri:
- Cu acordul dvs. ce se consideră implicit prin:
- (a) aplicarea la ofertele angajatorilor;
- (b) declararea CV-ului ca fiind „Public”.
În cazul în care alegeți să trimiteți formulare de aplicare prin e-mail către un angajator prin intermediul serviciilor ainostri.ro, acest lucru semnifică acordul dvs. cu politica angajatorului respectiv de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Între ainostri.ro având calitate de PRESTATOR și angajator, în calitate de BENEFICIAR este încheiat un acord care prevede ca ambele părți să respecte cerințele legislative în vigoare legate de prelucrarea datelor cu caracter personal ce includ și nu se limitează la regulamentul EU 2016/679 General Data Protection Regulation (GDPR).
- Putem transmite informații cu caracter personal autorităților sau instituțiilor publice conform prevederilor legale sau bunei-credințe dacă:
- (a) e prevazut într-o dispoziție legală;
- (b) protejează drepturile AINOȘTRI S.R.L.
- (c) previne o infracțiune sau protejează siguranța națională;
- (d) protejeaza siguranța individului sau siguranța publică;
- (e) aceste informații sunt necesare în vederea rezolvării diferitelor situații legale;
- În cazul în care activitățile dvs. contravin termenilor și condițiilor statuate de ainostri.ro, sau a instrucțiunilor pentru utilizarea anumitor produse și servicii în special în aspecte legate de securitatea ainostri.ro.
- În cazul în care ainostri.ro fuzionează sau e achiziționată total sau parțial de o altă companie, baza de date este transferată noului operator. În cazul în care ainostri.ro devine insolvabilă, voluntar sau involuntar, prin lichidatorul, administratorul sau cumpăratorul stabilit, baza de date poate fi vândută, autorizată, tranzacționată doar cu acordul instanței. În cazul în care vor aparea situații menționate mai sus veți fi anunțați prin e-mail sau printr-un anunț postat pe site-ul propriu.
5. Păstrarea, returnarea sau ștergerea datelor cu caracter personal
ainostri.ro va păstra datele cu caracter personal furnizate de dvs. doar atât timp cât este necesar pentru a atinge scopul pentru care au fost furnizate sau cât este cerut prin legile aplicabile și va returna, şterge sau distruge toate datele cu caracter personal prelucrate în termenul stabilit de Regulamentul (UE) 2016/679 „Regulamentul general privind protecția datelor” de maxim 30 zile de la cererea de returnare, ştergere sau distrugere pentru orice motiv.
Puteți solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal din bazele de date ale ainostri.ro prin:
- trimiterea unui e-mail la adresa stergere@ainostri.ro cu subiectul „ȘTERGERE” doar de pe adresa de e-mail cu care sunteți înscris în baza de date;
- răspuns la orice e-mail primit din partea ainostri.ro, răspuns ce va avea subiectul „ȘTERGERE”.
Datele cu caracter personal vor fi șterse automat la trecerea unui interval de 24 de luni fără efectuarea vreunei activități în contul de utilizator (logare în cont, confirmare primire e-mail cu ofertă de angajare, confirmare livrare SMS cu ofertă de angajare).
6. Drepturile dvs. în contextul datelor cu caracter personal (DCP)
În contextul colectării și prelucrării datelor beneficiați de următoarele drepturi:
- Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate și folosite DCP;
Această modalitate este descrisă în cadrul acestui document.
- Dreptul de a accesa DCP pe care le avem despre dvs.;
Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să folosiți formularul de contact de pe ainostri.ro.
- Dreptul de a cere rectificarea DCP pe care le avem despre dvs.;
Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu dvs., dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem cu privire la dvs. trebuie actualizate sau în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte, vă puteți autentifica în contul de utilizator pentru actualizarea acestora sau ne puteți contacta folosind formularul de contact;
- Dreptul de a solicita ștergerea DCP pe care le avem despre dvs.
Acest drept este exemplificat mai sus în cadrul acestui document.
- Dreptul de a solicita trimiterea DCP către dvs. sau către un alt operator;
Aveți dreptul de a putea lua cu dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat. Această solicitare se efectuează momentan prin utilizarea formularului de contact disponibil pe site.
7. Folosirea cookie-urilor
Pe acest site folosim cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să accesezi pagina dedicată ce cuprinde politica de utilizare a cookie-urilor.
8. Cum să înaintați o plângere
Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la 0721 535 037 sau prin utilizarea formularului de contact disponibil pe site. Vom depune toate eforturile pentru a vă ajuta, și dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal– datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro
9. Modificări ale politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal
Acest document este disponibil pe www.ainostri.ro și actualizat periodic. Vă recomandăm să verificați conținutul acestui document înainte de fiecare utilizare a acestui site. Data ultimei actualizări: 12.01.2024
Politica de utilizare a cookie-urilor
Informațiile prezentate în continuare au scopul de a aduce la cunoștinta utilizatorului mai multe detalii despre plasarea, utilizarea și administrarea "cookie"-urilor utilizate de site-ul www.ainostri.ro
1. Ce sunt cookie-urile?
Cookie-ul (termen cunoscut și ca "browser cookie" sau "HTTP cookie" sau pur și simplu "cookie") este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla, Opera) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard-drive-ul utilizatorului).
2. Care sunt avantajele cookie-urilor?
Un cookie conține informații care fac legatura între un web-browser (utilizatorul) și un web-server anume (website-ul). Dacă un browser accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informația deja stocată și reacționa în consecință. Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile multor site-uri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorillor.
3. Care este durata de viață a unui cookie?
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute odată ce utilizatorul a părasit site-ul iar unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website ('cookie-uri permanente'). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
4. Tipuri de cookie-uri folosite pe siteul www.ainostri.ro
Cookie-uri esențiale
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea site-ului web. Acestea sunt, de obicei, stabilite numai ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs. care reprezintă o solicitare de servicii, cum ar fi autentificarea sau completarea formularelor. Puteți seta browserul să vă blocheze sau să vă avertizeze despre aceste module cookie, dar anumite părți ale site-ului nu vor funcționa. Aceste cookie-uri nu stochează nici o informație de identificare personală.
Cookie ainostri având durata unei sesiuni de lucru cu rol în propagarea datelor sesiunii de lucru la logarea în contul de utilizator
Cookie eucookie având durata de 180 zile cu rol de reținere a acordului asupra politicii cookie
Cookie-uri de analiză a vizitatorilor
Aceste cookie-uri ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța site-ului nostru. Ele ne ajută să știm ce pagini sunt cele mai populare și să vedem cum se deplasează vizitatorii în cadrul site-ului. Toate informațiile pe care le colectează aceste cookie-uri sunt anonime și sunt descrise mai jos
5. Securitate web și aspecte legate de confidențialitatea utilizatorilor
Cookie-urile NU sunt viruși și nu colectează date cu caracter personal.
Totuși, Cookie-urile pot fi utilizate în detrimentul utilizatorilor, de programele de tip Spyware. Deoarece stochează informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, Cookie-urile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Aplicațiile anti-spyware au rolul de a marca cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de scanare anti-virus/anti-spyware. Browserele au integrate setări de confidențialitate care oferă diferite nivele de acceptare a Cookie-urilor - precum perioada de valabilitate și ștergerea automată la încheierea unei sesiuni web.
6. Alte aspecte de securitate legate de Cookie-uri:
Deoarece toți utilizatorii de Internet au dreptul la protecția identității online, este indicat să fiți informat în legătură cu posibilele riscuri de securitate. Având în vedere că prin intermediul acestor fișiere se face schimb de informații constant între browser și site-ul pe care îl vizitați, informațiile transmise prin Cookie-uri pot fi interceptate de persoane sau programe neautorizate. De exemplu, acest lucru este posibil în situația în care browserul se conectează la server folosind o rețea necriptată/nesecurizată - cum e cazul anumitor rețele Wi-Fi.
Alte atacuri bazate pe cookie-uri pot fi posibile din cauza unor setări greșite ale acestor fișiere pe servere. Dacă un website nu solicită browserului să folosească doar canale criptate, atacatorii pot folosi această vulnerabilitate pentru a primi acces la informațiile transmise prin Cookie-uri. Din aceste motive este esențial să acordați o atenție sporită setărilor prin care vă protejați informațiile personale disponibile online.
7. Sfaturi pentru o navigare web sigură, bazată pe Cookies.
Datorită flexibilității lor și faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri folosesc Cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea Cookie-urilor nu vă va permite accesul pe site-uri precum Youtube, Gmail, Yahoo etc.
De aceea, vă oferim câteva sfaturi care să vă asigure o navigare web sigură, prin intermediul Cookie-urilor.
- Personalizați setările browserului în ceea ce privește Cookie-urile;
- Dacă sunteți unicul utilizator al terminalului, puteți seta termene de expirare a Cookie-urilor prelungite;
- În cazul în care nu sunteți unicul utilizator al terminalului, luați în considerare ștergerea datelor individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul;
- Instalați aplicații antispyware și faceți-le constant update;
- Asigurați-vă că browser-ul folosit este mereu actualizat, deoarece multe dintre atacurile bazate pe Cookies sunt posibile din cauza punctelor slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.
Toate browserele vă oferă posibilitatea de a vă seta personalizat modul de acțiune a Cookie-urilor.
Pentru a înțelege aceste setări, accesați unul din linkurile de mai jos, în funcție de browser-ul folosit:
Setări Cookies pentru Microsoft Browsers
Setări Cookies în Google Chrome
Politica de retur
1. Termenul exercitării dreptului legal de retragere
În conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanța de Urgentă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Utilizatorul în calitate de Cumpărător are la dispoziție un termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care serviciile au fost furnizate, pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, fără a fi obligat să-și motiveze decizia.
2. Modalitățile de exercitare a dreptului legal de retragere
2.1. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpăratorul trebuie să informeze expres ainostri.ro la următoarele date de contact: AINOȘTRI S.R.L., Str. Tașaul nr.1, bl.T1A, sc.A, ap.11, 905700, Năvodari, Constanța, România, telefon: +40 721 535 037, e-mail: ainostri@ainostri.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declarație neechivocă, de exemplu, o notificare prin e-mail la adresa ainostri@ainostri.ro.
2.2. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient ca Cumpărătorul să trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.
3. Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere
3.1. Cumpărătorul ia la cunoștință și iși dă în mod expres consimțământul că nu se va putea prevala de dreptul său legal de retragere asupra serviciilor în situația în care o parte din serviciile online furnizate a fost utilizată sau a trecut mai mult de 14 zile de la data furnizării serviciilor.
4. Consecințele exercitării dreptului legal de retragere
4.1. În situația în care serviciile online pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumpărătorul care îți exercită dreptul de retragere în condițiile prevăzute de prezentul articol cu privire la termenele și modalitățile de returnare a serviciilor, va putea obține rambursarea contravalorii serviciilor achitate.
4.2. Cumpărătorului care își exercită dreptul legal de retragere în condițiile prevăzute de prezentul articol cu privire la termenele și modalitățile de returnare a serviciilor, i se vor rambursa toate sumele achitate către Ainostri cu titlu de plată pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, cu excepția comisioanelor bancare aferente, fără întârzieri nejustificate, și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Ainostri este corespunzator notificată cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract.
4.3. În temeiul art. 13 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Consumatorul înțelege și îți dă în mod expres consimțământul ca rambursarea sumelor să se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens în care se obligă să furnizeze Ainostri datele unui cont bancar pentru transferul sumelor.
5. Cheltuieli
5.1. În conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cheltuielile de returnare a serviciilor vor fi suportate de Cumpărător.